Dag van de Leerlingenraad

Gisteren vierden we de Dag van de Leerlingenraad en vandaag sloten deze toppers hun allerlaatste fysieke vergadering van het schooljaar af. Tijd voor een welverdiend applaus! 

Bedankt aan alle leden van de leerlingenraad om de stem van alle leerlingen te vertegenwoordigen. Bedankt ook voor jullie creatieve ideeën en voor jullie volgehouden focus op het mentale welzijn en welbevinden aan het GO! atheneum Geraardsbergen. Jullie zorgen er mee voor dat iedereen zich hier thuis voelt. 

Een oprechte dankjewel gaat ook naar Himsha Van de Veire, de geëngageerde begeleidster en ankerfiguur, om deze vrolijke bende het hele jaar op sleeptouw te nemen en te coachen!

We zijn ongelooflijk trots op jullie!