Op woensdagnamiddag 6 mei streden maar liefst 120 sportieve leerlingen in het Adriaansstadion tijdens de tweede editie van ‘Sterren van de Atletiek’. Onze school zakte met een bende gemotiveerde sportievelingen af naar deze uitdagende driekamp (kogelstoten, verspringen en 200 meter sprint).
“Als school zijn we enorm fier op álle deelnemers. Wij geloven er sterk in dat sport een onmisbare meerwaarde biedt naast de studies en een cruciale rol speelt in de algemene ontwikkeling van onze jongeren”, aldus leerkracht lichamelijke opvoeding Arno Hiers.
Onze leerlingen werkten zich niet alleen in het zweet, maar zetten ook absolute topprestaties neer.
- Gabriel Stellato (3BTWb) pakte op indrukwekkende wijze de eerste plaats én verbrak daarbij zelfs een officieel record!
- Ruben Minne (4EMT) toonde zijn klasse en veroverde een schitterende tweede plaats.
Een welgemeende proficiat aan alle deelnemers!

